Wednesday 28 March 2012

PERJALANAN AIR TERJUN KOTA TINGGI ^_^

hi,, assalamualaikum..  dalam edisi ke-2 nie.. saya hendak menceritakan kisahku,Al-piz Hr dan Fareez...' hehehe.. kisah bermula disini,#pada 18 Marc 12,jam kami telah menghadiri PAMERAN SAMBUNG BELAJAR di KOTA TINGGI yang ditemani Cik Ezzaty Adieyda,,

lepas tu kami terfikir lak untuk bermandi-manda di AIR TERJUN,, dah lah tak bawak baju mandi.. ahhaha.... xpi xpe,, disebabkan AL-Piz keje,, die support beli sluar pendek kat gedung KOTA...tgok nie




haha,, x silap harge die 3 helai RM10 je... hahha,, ''je'' yang mahal tu... tu yang AL-piz belanje tuh.. hahahha.. hah,, expidisi diteruskan dengan moto Al-piz LAGENDA ZR115 yang tak seberapa laju,, aku tetap tumpang die,coz aku baru dapat 'L'(xkannkjalanjaouh2xplakan)  hahahaha


                           *padahal tak laju pon*

hahahha,, jangan mara jo,, nati cepat tue,, hak33X :P..
hah,, dalam perjalanan tu, penuh dengan wajah senyum wak jo n fareez sampai ke telinga..:-) haha, nie pic Mamat poyo nih.. haha


                                   *maket siot hahah,,jgn mare*

hahaha,,,, oke2x,,laluan penoh dengan gunung ganang, udara nya pula masuk menerkam jiwa menunjukkan kami sudah hampir....pada jam 2:34 pm kami sampai di destinasi dengan wajah2x berGAYA aku ngn Al-Piz



sampai2x jer kami terus menunaikan solat zuhur berjemaah,,,,
dan lantaran itu, kami bergegas ke Laman utama Waterfall Air Terjun... hshhsaahahaha,, bengang je Aku n Al-Piz bile fareez xnak tukar pakaian, die kate ''aku bengang doe nak pakai seluar pendek je'' hahaha, relex la bro, kate nk mandi manda,, hahahahha.... right2x,, kali nie,, time aku n Al-Piz nak menCelup air tu...hahhahah,, perh,, sejuk beb mcam air batu


naseb baik Al-piz ni Etlit,, lau x,, beku die.. hahaga... hahah,, time nie la wak jo dalam kesejukan,, hahah,, 
perrrhh!! time nie lgi x leh bla,, mcam kene libas siot air die...  hahaha,, da la bnyak batu,, kalau tersalah pijak "nahas" boleh tekehel kaki..



nampak,, perhh,, rosak camera nset aku,, air die terpercik kat henset kesayangan aku .gggrrrrr :(.. hahaha


JOM BALEK
k da arh, waktu ni pon dah petang,, Al-piz ade futsal malam tu.. so kiteorang pun balik



jom jom
kite orang singgah kat skolah lama kami SMVKT,, lalu dihalau pak guart tu an,, bengang je,, pdahal bkn nak mencuri pun,, nk tengok je,, bkn masuk pun,,, ggggrrrr.hhaha





hahaha,, k larh kawan2x,, comment k kalau LIKE,, hehehhee 
wassalam,....

2 comments:

  1. haha,, aq bedal je.. pas nie spe2x nk even lg ajak au...

    ReplyDelete
  2. mujib, ok laa nie... menarik gak laa blog ko nie... hehe... tahniah!!.. =))

    ReplyDelete