Monday 25 March 2013

Best Friend PMS

hmm, assalamualaikum.. dekat 3 bulan duk Politeknik Muadzam Shah.. Kini sudah ku kenal siapa kawan dan siapa lawan.. heeee.. bukan ape.. kalau kita pergi mana2x tempat pun,, kita kena pilih kawan tapi, still kawan jugak dengan kawan2x laen.. stiap orang ada kelebihan dan kekurangan right ! so, dalam kelas aku la DIP1S1, semua aku dah sedikit sebanyak kawan2x aku ni..



yang pertama ni HASBULLAH BIN MD SOM.. dia nie Baik orang nyer.solat maghrib and isyak mesti kat PUSAT ISLAM.. kat class owg paggil dia PSY,heee, kalau kat class aku panggil dia 3 kali, dia x nyaut xper.. Tapi kalau dia panggil aku skali, aq x dengar, mula la nk taching.. PErhhh Sabar ni Hanya Tuhan saja yang tahu.. kat class dia ni rapat dengan makwe dia Nadzirah.. kalau gi banda ker, gi class ke, mula la aku kene tinggal sorang2x.. lepas tu, jumpa aku Dia Yang Taching.padahal dia yg tinggal kan aku... Perhhhh.. Sabar jer la.. haha !! :P



yang kedua ni MAT ARIF BIN MAT AROF.. dia ni Owang panggil Ayep jew.. kat class maket giler.. Tuii. hak3x.. haa ! dia ni baik orang nya, dia boleh Friendly ngn semua orang kat class. haa !! ingat x tadi citer pasal HASBULLAH xdi,, yang dia jalan ngn NADZIRAH aku kene tinggal.. so, Ayep ni la jd kawan aku.. sebenar nyer.. Kami bertige mmg rapat pun.. kalau pagi2x tu, nk gerak class, kiteowg grak sama2x. hee
Kadang2x,bila ada kuliah Maghrib, time uh, kalau dia nk grak PUSAT ISLAM dia mcj aku. lau aku kata dah kat Pusat Islam, mesti dia taching kate nyer x mengajak.. hahaha hammpehh..


hah !! yang tinngi sikit tu, nama dia Amin, dia ni kat Class senyap jer.. yang kat sebelah dia pulak, nama dia Fahmi.. Dua2x dax yang at dalam gamba ni mmg pandai mengedit2x video.. almaklumlah,, dalam Latihan Softskill, kiteowg kene buat Video.. mmg video2x daripd mereka ni la jadi tumpuan. huk3x..





No comments:

Post a Comment