Saturday 30 March 2013

Hari pertama besama Dia BB

30 March 2013.Malam tu, Fahmi ajak aku pergi ke Melaka, katanya nak bawak aku gi jejalan sana. malam tu kami smua bersiap untuk grak...naik apa ?? ha, kiteowang naik Motor tapi motor tu ada sit depan.. aku la yang duduk depan tu..pada malam yang penuh menyeramkan dan angin bertiup sepoi, malam tu mmg syok ar..
Tak lama kemudian, kiteowang sampai Ke bandar Melaka.. Fahmi bawak ar ke tempat2x yg menarik.. mmg syokk.. tak lame kemudian,  Kiteowg bersiap untuk pulang sebab nak balik hari je kan..
dalam perjalanan nk sampai ke Politeknik, kami singgah di satu lorong berhampiran dimana disitu ada menjual Cendol. tekak kami pun mula rasa mendidih kehausan ni melihat cendol. heee, sekali, pak cik tu kata, RM3(2 Cendol). aku pun selop kocek nak amek duit, sekali, takder.. warrhhh. dalam aku sedang mencari beg duit tu, skali zrrrrpppppppp ! jatuh katil
 aku tadi hanya lah Mimpi !..
31 March 2013..hahahah !!
kan.. best tak cerita mimpi aku.. sedar2x jer dah pukul 5.45am.. ape lagi, lepas xdapat cendol. bangun tido aku terus masak air buat air milo je.. haha.. haaa !!!

Hari ni, 31 March, hari pertama aku menggunakan Broadband Celcom.. tu yang bangun2x tido je terus terjah Blogger ni. heeee',.. heeee.
ha !! kan, cute x warne biru tu. keh3x

hehehe..siang tadi(semalam) beli ngn dax Fahmi kat Bandar Muadzam.. hmmm, boleh la Celcom ni bulan2x bayau RM60 utk 5Gigabyte. hehehe,, haha, ape2x enjoi k dengan cerita mimpi aku tadi.. hahaha !! luaskan kuasa mu johor.. ehh, mana dtg la Johor nee.. hehehe.. k la, nk minum milo yang aku wt tadi, dah sejuk da tu kod.. selamat Pagi yer semua(walaupun pembaca baca malam).. hehehe.
salam Sejahtera and Assalamualaikum <3 p="">

No comments:

Post a Comment